wtorek, 10 kwietnia 2012

a6w



Hej, wstałam dzisiaj po 12, więc moja dieta uległa trochę zmianie czasowo, ale zrobię sobie o jeden dzień dłużej diety, ale za to zrobiłam 1 dzień a6w, zastało jeszcze 41 dni :D . Jestem w szoku zważyłam się 10 min. temu i ważę teraz 45.6 kg - dokładnie tydzień/2tyg. temu jak się ważyłam to wyszło 46.6kg. A przez ten tydzień żarłam jak głupia, słodycze, sałatki i zero ćwiczeń :O  Jestem niską dziewczyną coś koło 160cm, i jak sobie obliczyłam BMI to mi wyszło, że mam niedowagę... muszę iść zrobić bilans do szkoły, to jestem ciekawa czy coś o tym powiedzą. Mi nie chodzi o to aby spaść na wadze, tylko, żeby wyrobić sobie troszkę brzuszek i nogi, o takich udach marzę i o takim brzuszku śnię :<

Przedstawiam Wam moje nogi - których nienawidzę :< 




Co myślicie o TEJ torebce? mnie osobiście urzekła - wiecie gdzie można kupić jeszcze takie torebki? - może są jeszcze, ładniejsze?! :> powiedzcie błagam!!

Wytykasz mi błędy, tylko na tyle stać cię, żyjąc cudzym życiem w końcu zabijesz własne...
                                     
                                         

1 komentarz:

  1. Natknęłam się na tego bloga przeglądając facebook'a. Czytając twoje myśli( chyba tak można nazwać to co tutaj piszesz)wydaję mi się,że musisz być ciekawą i wyjątkową osobą, wartą poznania. Myślę,że wniosłabyś dużo do życia każdego człowieka.
    Będę śledzić wpisy na pewno. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń