poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wczorajszy dzień jakoś przeżyłam, ale był strasznie smutny...
(w kolejnych notkach pojawi się temat homoseksualizmu i 'innej religii')
Postanowiłam iść na ZDROWĄ DIETĘ i to już na 100%... od jutra - same warzywa, owoce itp. ZEEEEEEEEEERO SŁODYCZY + jakieś witaminy, ćwiczenia..
Moje włosy są już tak osłabione, mam ich o połowę mniej - aż mi się płakać chce, muszę je ratować, zanim je stracę do końca...
Doszłam do wniosku, że moje włosy są takie przez to, że kiedy przychodzę do domu, od razu je spinam - w kucyka, czy koka, z niedoboru witamin i minerałów i ze stresu... muszę również zacząć suszyć letnim powietrzem..
Od jutra zaczynam a6w, i dietę owocowo-warzywną:



Plan diety owocowo-warzywnej
Wtorek
Rano:
 tutaj już muszę zamienić na kawę - wiem że ją powinnam wyeliminować ale kiedy ja nie wypiję rano kawy - jestem przez resztę dnia nie przytomna..( pisało że ma być: szklanka ciepłej wody) i dowolny owoc.
W ciągu dnia: warzywa gotowane na parze i 2 garści kaszy jęczmiennej lub jaglanej, rozłożone na 3–5 porcji.
Między posiłkami: tylko woda. 
Wieczorem: ostatni posiłek najpóźniej o 18.00.

Środa
Rano:
 kawa i owoc.
W ciągu dnia: same owoce i warzywa, surowe lub gotowane na parze (3–5 porcji).
Wieczorem: ostatni posiłek najpóźniej o 18.00.

Czwartek
Rano:
 kawa
W ciągu dnia: do 13.00 tylko soki owocowe, warzywne i woda. 
Wieczorem: do 18 - 2 owoce/warzywa.

Piątek
Rano: woda/kawa
W ciągu dnia: 
warzywa gotowane na parze oraz 2 garści kaszy jęczmiennej lub jaglanej, rozłożone na 3–5 porcji. 
Wieczorem: do 18- 2 owoce

Sobota
Rano:
 szklanka wody.
W ciągu dnia: do 13.00 tylko soki owocowe, warzywne, rozcieńczone wodą (najwyżej 1 litr, podzielony na 3–5 porcji). Mogą to być też soki dla niemowląt bez cukru (Gerber, Bobovita).

Niedziela
Rano:
 szklanka ciepłej wody i dowolny owoc.
W ciągu dnia: same owoce i warzywa, surowe lub gotowane na parze (3–5 porcji).

oczywiście pewnie gdzieś zjem o jedno jabłko za dużo - ale to chyba raczej na + kiedy mam tak mało witamin w sobie.

uciekam się szykować na imprezę, do następnego posta! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz